Bra a Ghana - Reisverslag uit Cape Coast, Ghana van Jitske Dauwerse - WaarBenJij.nu Bra a Ghana - Reisverslag uit Cape Coast, Ghana van Jitske Dauwerse - WaarBenJij.nu

Bra a Ghana

Blijf op de hoogte en volg Jitske

14 Maart 2014 | Ghana, Cape Coast

Hallo allemaal,

De eerste dagen op school zijn echt geweldig. Super lieve kindjes en leuke collega's. Zie de foto's! Ik ben zelfs uitgenodigd om bij een leraar te eten. En dat heb ik gisteren gedaan. Ze heeft Fufu voor me gemaakt. Soort deegballen van cassave en bakbanaan met soep eroverheen. Niet echt mijn ding maar wel super lief van haar. Dus so far so good hier in Ghana. Jullie zouden allemaal hierheen moeten komen! Dit weekend gaan we naar Busua om te surfen. Allemaal leuke dingen op de planning dus.

Tot snel weer!!!

  • 15 Maart 2014 - 13:41

    Lieke:

    Ha Jitske,

    Fijn om te horen dat je goed bent aangekomen en nu goed op je plek zit bij het gastgezin. De foto's zijn echt gaaf. Daar word je wel jaloers van. De kinderen zien er zo schattig uit, je zou er zo een mee naar huis willen nemen, haha. Veel plezier met het surfen dit weekend. Geniet ervan!

    X Lieke

  • 15 Maart 2014 - 15:09

    Marijke Kloth:

    Hallo lieve Jitske,

    super bedankt voor je verslagje,altijd leuk om te lezen. Zijn blij dat het je bevalt daar in het verre Chana en zo te lezen zorgen de mensen daar wel dat je je op je gemak voelt wat fijn he. En zo zonder ouders en zeker je vriendje Sander was het voor jou toch ook wel even wennen hè Jitse fijn dat de mensen je dan zo opvangen fijn voor je, en hoe het surfen is gegaan horen we de volgende keer wel weer, lieve Jitse heel veel plezier daar in bra à dikke knuffel van Marijke en jan. P.s hadden jullie wat aan de spulletjes? Doeg doeg

  • 15 Maart 2014 - 16:18

    Henny:

    Lieve schat
    Ik ben blij om te horen dat het goed met je gaat , dit zijn betere geluiden dan de laatste keer op skype.
    Hele leuke foto"s ik ben trots op je en wat leuk dat je bij die leraar bent uitgenodigd super lief.
    Wat een schattige kindjes ben een beetje jaloers op je maar gun het jou zo zeer.
    Geniet van dit weekend surfen en zondag zien we je weer op skype.
    Gister Sander nog gezien bij Eefje en Berry dat was wel even leuk en het gaat goed met de verhuizing.
    Afgesproken dat we gauw komen kijken naar jullie appartement en op bezoek bij Henk en Edith en EEfje rondje Eindhoven.
    Lieve schat wij zijn trots op je en ik hou van je dikke knuffel je moedertje.

  • 15 Maart 2014 - 23:07

    :

    Hey lieverd,

    Echt super om te lezen dat het goed gaat daar! Ook echt superleuke foto's! Ik blijf je verslagen lekker lezen, ben heel erg benieuwd wat je nog allemaal gaat beleven daar! Ik hoop dat je er nog een leuke tijd zal beleven, geniet er maar van zolang het duurt!

    Kusjes en knuffels, Rowie

  • 16 Maart 2014 - 10:46

    Sierk:

    Hey Schwesterke,

    geweldig hoe jij je draai begint te vinden daar! Wat een lieve kinderen zijn daar zeg, vooral die met die hele grote smile :D

    Ik vind het ook super leuk dat je zo ook met collega's van daar zo'n contact hebt! Echt de perfecte manier om die cultuur mee te krijgen ;)

    Geniet ervan zusje van me en ik ben benieuwd naar de volgende verslagen en vooral ook foto's :D

    Kusjes en knuffels van dein Bruder.

  • 16 Maart 2014 - 20:02

    Fam Crombaghs:

    Hoi Jitske,

    Leuk om weer een reisverhaal van je te lezen. Wij vinden het knap dat je fufu hebt gegegeten. Wij vonden dit allemaal niet echt lekker. Beter gezegd: echt niet lekker. Zo te lezen heb jij je draai al helemaal gevonden. Het gaat je goed en tot het volgende verslag.

    Groetjes familie Crombaghs

  • 16 Maart 2014 - 21:03

    Hunk:

    Hoi Jitske,

    Hartstikke goed dat je je draai begint te vinden daar. Ik had van Sander gehoord dat het allemaal een beetje wennen was, maar Sander kennende heeft hij daar ongetwijfeld een positieve draai aan gegeven.

    Je moet maar veel verhalen vermelden op deze blog dan kunnen wij een goede indruk krijgen van de mensen en de cultuur. Binnenkort ga ik skype installeren zodat we jouw ook een keer live kunnen volgen.

    Hier in Meerhoven gaat alles zijn gangetje, wel is in de tussentijd onze beleggingsclub opgeheven. De verwachtingen en standpunten lagen te ver uit elkaar. Weet je wat ik wel een beetje mis : elkaar een beetje plagen. Ik heb de laatste tijd wel geprobeerd zo weinig mogelijk te knoeien, maar dat moet jij me nog maar eens een keertje goed uitleggen.

    Jitske meid hele fijne en leerzame tijd daar en we spreken elkaar nog, is het niet via de blog dan wel via Skype.

    Groetjes, Hunk

  • 17 Maart 2014 - 13:08

    Marijke Kloth:

    hai Jitske zo te lezen hebben jullie een leuk weekend gehad,veel surfen gaan Jitske dan leer je het vanzelf,lieve gr.marijke

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Jitske

Een reisdagboek om mij te volgen in Ghana.

Actief sinds 13 Jan. 2014
Verslag gelezen: 345
Totaal aantal bezoekers 10313

Voorgaande reizen:

04 Maart 2014 - 15 Juni 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: