BISSAP - Reisverslag uit Cape Coast, Ghana van Jitske Dauwerse - WaarBenJij.nu BISSAP - Reisverslag uit Cape Coast, Ghana van Jitske Dauwerse - WaarBenJij.nu

BISSAP

Blijf op de hoogte en volg Jitske

26 Mei 2014 | Ghana, Cape Coast

Nog even een paar dingen toevoegen en de overheerlijke bissap is klaar! Het is nog makkelijk te maken ook. Het recept heb ik maar meteen opgeschreven dus geen zorgen we kunnen het thuis in Nederland nog reproduceren! Ik ben echt verslaafd aan deze icetea. Op de foto's zit het nog in de grote pan. Maar zodra het klaar is worden het ijsjes. Morgen begint school weer. Ik had vandaag ook een super lief bericht op fb gekregen van een collega op school. Ik was niet alleen een vriend, ik ben hun zus! Nog vier dagen werken en dan zit het erop. En na een lekker rood wijntje en een portie lekkere yamballen heb ik dit lekkere dagje afgesloten met het nummer een bier van Ghana. Club op mijn dakterras. Op heel veel momenten is Ghana toch nog vooral echt genieten! Tot van het weekend weer. Dan is het weer een beetje feesten met Angela in Cape Coast!