Laatste dag op school - Reisverslag uit Cape Coast, Ghana van Jitske Dauwerse - WaarBenJij.nu Laatste dag op school - Reisverslag uit Cape Coast, Ghana van Jitske Dauwerse - WaarBenJij.nu

Laatste dag op school

Blijf op de hoogte en volg Jitske

30 Mei 2014 | Ghana, Cape Coast

Vandaag was de laatste dag op Aboom school for special needs. Wat is het een raar gevoel dat ik na vandaag daar niet meer les ga geven. Ik heb nog steeds het gevoel dat ik volgende week gewoon weer daar aan het werk ga! Maar wat heb ik daar genoten. De kinderen zijn zo lief, het liefst nam ik ze allemaal mee naar huis. Mijn collega's voelde voor mij als een echte familie. Nana moest bijna huilen, maar gelukkig kom ik over twee weekjes nog een keertje terug met Sander. Nuah, een andere vrijwilligster die er vandaag ook voor het laatst was, en ik hebben er vandaag nog een feestje van gemaakt. We hebben ballonnen gekocht en natuurlijk heel veel lekkers en bissap! Het was een groot feest en niet alleen de kinderen maar ook de meester en juf genoten met volle teugen. We hebben gedanst en gespeeld. Het was een goede manier om een geweldige tijd af te sluiten. Wat ga ik ze missen en wat hebben ze mij toch veel geleerd!
Gelukkig kan ik ze nog een keertje zien voordat ik naar huis ga :)
p.s. Anthony gaat me alle ingrediënten sturen voor de bissap!!

  • 31 Mei 2014 - 10:59

    Marijke Kloth:

    Lieve Jitske wat een leuke foto,s,je hebt je laatste schooldag mooi gevierd met al je kinderen,het zal vreemd zijn dadelijk dat niet meer om je heen te hebben maar wat heb jij toch genoten Jitske je hebt daar een geweldige ervaring meegemaakt die jij je hele leven bij je draagt,chapeau,maandag vertrekt Sander op weg naar jou, wij wensen jou nog een ongelooflijke tijd in Chana geniet samen met Sander,wij zien je terug in Nederland,dikke zoen van ons uit Amstenrade.marijke en jan

  • 04 Juni 2014 - 22:09

    Henny Dauwerse:


    Lieve Lieve dochtervan mij
    Wat leuk om dit verslagje van je te lezen, het is mooi om te lezen dat je hier in Ghana zo"n mooie tijd daar hebt gehad.
    Ook fijn dat je er ook heel veel hebt geleerd en veel mooie en lieve vrienden hebt gemaakt.
    Dit is een waarde voor je hele verdere leven.
    Geniet nu van de mooie tijd met je lieve Sander en maak er een mooie vakantie samen van.
    Jitske ik ben super trots op jou wat daar allemaal hebt op gebouwd en voor elkaar hebt gekregen super petje af voor jou.
    Sluit deze periode mooi af ook met het afscheid in de laatste week.
    Dikke dikke knuffels je moedertje

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Jitske

Een reisdagboek om mij te volgen in Ghana.

Actief sinds 13 Jan. 2014
Verslag gelezen: 338
Totaal aantal bezoekers 10305

Voorgaande reizen:

04 Maart 2014 - 15 Juni 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: