laatste weekend als vrijwilliger! - Reisverslag uit Cape Coast, Ghana van Jitske Dauwerse - WaarBenJij.nu laatste weekend als vrijwilliger! - Reisverslag uit Cape Coast, Ghana van Jitske Dauwerse - WaarBenJij.nu

laatste weekend als vrijwilliger!

Blijf op de hoogte en volg Jitske

25 Mei 2014 | Ghana, Cape Coast

Dit weekend ben ik begonnen met op vrijdag uit te gaan met mijn gastgezin. Dat was echt heel gezellig. Ik was daar als enige blanke. Wat een apart gevoel was dat zeg. Op de plek waar we uit gingen kwamen we Grant, het hoofd van vrijwilligers in Cape Coast, tegen. Hij was aardig zoals altijd en verrast dat ik niet in oasis was. De hele avond heeft hij getrakteerd op drankjes en het was super gezellig! Helaas ben ik wel weer mijn telefoon kwijt geraakt. Maar ik mag een telefoon van het gastgezin lenen. Wat zijn ze toch aardig! Gisteren hebben Angela en ik onze haren ingevlochten. Zij is nog steeds bezig! Morgen is nog een vrije dag en dan gaan we bissap maken. Dat is een hibiscus ijsthee. Super lekker. Oh, ik heb ook nog op de Ghanese manier water gehaald :) De foto's daarvan volgen nog! Tot maandag maar weer. Dan is het nog een weekje voordat Sander komt!!! Jeeej

  • 25 Mei 2014 - 21:05

    Marijke Kloth:

    Hallo lieve Jitske je hebt je weer goed vermaakt dit weekend he,leuk en je ziet er goed uit hoor,lekker kleurtje oh spannend he nog heeeeel even en dan komt je gr.liefde fijn he hoop dat jullie een super tijd hebben daar, heel veel lieve gr. Van Marijke en Jan dikke knuffel.

  • 25 Mei 2014 - 21:12

    Edith Winters:

    Hoi Jitske,

    Zo te lezen gaat alles weer goed met jou, en dat is natuurlijk wel fijn vooral omdat volgende week jullie vakantie begint.
    Nu kan je echt gaan aftellen.
    Maak er nog een mooie week van met al je vriendjes en vriendinnetjes, en we doen van de week nog een keer kletsen, goed?

    Groetjes, Edith

  • 25 Mei 2014 - 21:57

    Jitske Dauwerse:

    Dat vind ik heel gezellig Edith! Ik begin jullie alweer te missen, hahah.
    Ik maak er een leuke laatste week school van! Nog 8 nachtjes slapen :)

  • 26 Mei 2014 - 15:06

    Jan:

    Hallo Jitske. Het aftellen is nu echt begonnen. Ik kan me voorstellen dat de tijd nu gaat vliegen. Nog een weekje aan het werk en daarnaast genieten bij je geweldige gastgezin. Dat mag je ze vertellen dat ik trots op hun ben en blij voor de goede zorgen. Voordat je er erg in hebt, staat Sander naast je en kan je samen deze periode op een mooie manier afsluiten.
    Zoals je een lijstje had "wat te doen in Ghana", zal je ook zoiets hebben wat te doen terug in Nederland. Via skype heb je al aangegeven wat je graag gaat doen. Ik heb gemerkt dat je door te leven in Ghana bent gaan waarderen in wat voor een luxe we hier leven. We zullen je in ieder geval een beetje verwennen. En natuurlijk ben je benieuwd naar dat wat je gisteren op skype hebt gezien.
    Groetjes, een dikke kus Jan

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Jitske

Een reisdagboek om mij te volgen in Ghana.

Actief sinds 13 Jan. 2014
Verslag gelezen: 214
Totaal aantal bezoekers 10297

Voorgaande reizen:

04 Maart 2014 - 15 Juni 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: