Einde van een mooi avontuur - Reisverslag uit Amstenrade, Nederland van Jitske Dauwerse - WaarBenJij.nu Einde van een mooi avontuur - Reisverslag uit Amstenrade, Nederland van Jitske Dauwerse - WaarBenJij.nu

Einde van een mooi avontuur

Blijf op de hoogte en volg Jitske

17 Juni 2014 | Nederland, Amstenrade

Vandaag om 7 uur in de morgen was het dan echt afgelopen. Na een voorspoedige vlucht zijn we weer terug in Nederland. We hebben gister avond om in de mood te komen in een vliegtuig gegeten. Dat was lekker en leuk zeg. Er is dicht bij het vliegveld een vliegtuig omgebouwd tot een restaurant. Het vliegtuig is helemaal club, van het club bier in Ghana.
Ik heb in die 15 weken toch wel enorm veel meegemaakt zoals jullie ook hebben kunnen lezen. Ik heb enorm veel geleerd op de school voor speciaal onderwijs. Maar ik denk dat er vooral een ding heel belangrijk is. Ik ben de kleine dingen gaan waarderen. De dingen die voor ons zo vanzelf sprekend zijn. Constant stroom hebben, stromend koud én warm water hebben en een enorme keuze uit eten en drinken hebben. Ik heb in Ghana geleerd dat het helemaal niet zo erg is om af en toe gewoon geen laptop of telefoon te hebben en dat het al helemaal niet uit maakt dat je je met koud water moet douchen. Of dat nou uit een kraan of emmer is. Het is nu zo raar dat hier, eindelijk thuis, de wc gewoon doorspoeld als je op het knopje drukt en dat het niet afwachten is of je stroom hebt voor je laptop als je hem in het stopcontact steekt.
Ik wil mijn ouders enorm veel bedanken dat zij mij deze kans hebben gegeven en mij zo ongelooflijk veel en goed gesteund hebben!
Natuurlijk zijn zij niet de enige die er voor mij waren in de af en toe moeilijke tijd. Ik wil de andere belangrijke mensen daar ook heel erg voor bedanken. (o.a. Moeke & Hunk en mijn lieve Sander)
Dit was het dan. Mijn aller laatste berichtje op deze site. Bedankt allemaal voor het volgen, ik hoop dat jullie het leuk vonden! :)

Groetjes Jitske
medaase papaapa!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Jitske

Een reisdagboek om mij te volgen in Ghana.

Actief sinds 13 Jan. 2014
Verslag gelezen: 1492
Totaal aantal bezoekers 10292

Voorgaande reizen:

04 Maart 2014 - 15 Juni 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: