Nieuw huisgenootje - Reisverslag uit Ada Fua, Ghana van Jitske Dauwerse - WaarBenJij.nu Nieuw huisgenootje - Reisverslag uit Ada Fua, Ghana van Jitske Dauwerse - WaarBenJij.nu

Nieuw huisgenootje

Blijf op de hoogte en volg Jitske

16 April 2014 | Ghana, Ada Fua

Vandaag hebben we een nieuw huisgenootje gekregen. Hij heet CJ en is de liefste puppy die er is! we mochten er twee meenemen. Dus een van de twee is naar onze lieve lerares Nana gegaan. Haar puppy heet Fernando.
Omdat we haar de puppy hadden beloofd namen we ze mee naar school. De kinderen waren helemaal verliefd op ze. Vooral Baba en Samuel die er verrassend goed mee om konden gaan. De puppy's wilden het liefst ook de hele tijd naar hen toe. Het liefst neem ik CJ mee naar huis maar dat gaat helaas niet. Maar gelukkig wil het gastgezin hem wel hebben. Tot de tijd dat ik weg ga mag ik voor hem zorgen samen met Chelsea totdat ze weg gaat. CJ is erg moe en ligt nu alleen maar te slapen. Maar dat is wel logisch na zo'n innoverend dagje op school en zijn eerste wasbeurt waardoor hij nu super lekker ruikt.
Tot over dik een week weer, dan heb ik het verslag van onze week rondreizen in Ghana!

  • 20 April 2014 - 11:32

    Henny:

    He Die lieve Jitske

    Wat een lief hondje ik kan me voorstellen dat je CJ mee naar huis wil nemen.
    Maar ja dat gaat zo maar niet gelukkig.
    Wel leuk om te zien hoe de kinderen er op reageren en leuk dat je ze mee naar school hebt genomen.
    Geniet van je rond reis en ik ben benieuwd hoe wat je allemaal te zien krijgt en beleeft.
    Ik ga vandaag een kaarsje branden dat jullie goed aan zullen komen.
    Geweldig wat jullie allemaal doen daar in Ghana.
    Als je volgende week weer thuis bent dan schiet het ook op voor dat Sander naar je toe komt.
    Er is ook nog een brief van Fontys binnen gekomen je moet je mail goed in de gaten houden., om op de hoogte te blijven voor inscrijvingen en vragen.
    Sander zou hem mee nemen maar is hem vergeten ik zorg dat hij donderdag bij hem komt dan ga ik met Eefje voor haar spatader verwijdering mee.
    Jitske ik ben blij om je volgende week weer te spreken en te zien op skype.
    Geniet van deze mooie week en maak veel foto's en mooie verslagen.
    Lieverd ik hou van je dikke knuffels en xxxxx je Moedertje.

    O ja met papa gaat het iets beter nog aardig wat pijn maar ook dit gaat een beetje beter.xxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Jitske

Een reisdagboek om mij te volgen in Ghana.

Actief sinds 13 Jan. 2014
Verslag gelezen: 181
Totaal aantal bezoekers 10292

Voorgaande reizen:

04 Maart 2014 - 15 Juni 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: