bijna van de grond - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Jitske Dauwerse - WaarBenJij.nu bijna van de grond - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Jitske Dauwerse - WaarBenJij.nu

bijna van de grond

Blijf op de hoogte en volg Jitske

04 Maart 2014 | Nederland, Amsterdam

Hallo allemaal,
Het is vandaag zover, ik ga naar Ghana! Alles is gecontroleerd en ingecheckt, mijn visum staat netjes in mijn paspoort en er is al afscheid genomen. Over enkele minuten mag ik boarden en dan begint het avontuur echt. De volgende keer dat jullie wat van mij horen is het vanuit cape coast. Dan laat ik weten hoe mijn eerste dagen zijn geweest.
Tot snel!

  • 05 Maart 2014 - 22:45

    Henny Dauwerse:

    He die lieve Jitske

    Met trots en een traantje hebben wij gisteren afscheid van je genomen.
    Vanavond al skype contact gehad dat was wel even fijn.
    Jitske geniet van deze mooie tijd en maak er wat van.
    Deze ervaring neemt niemand je meer af.
    Wij horen snel wat van je en ik verheug me al op de foto s die je op je reis verslag zult plaatsen.
    Heel veel groetjes en knuffels van je moedertje

  • 05 Maart 2014 - 23:20

    Brain En Kirsten:

    Hey Jitske,

    Leuk dat we je kunnen volgen! Geniet van deze bijzondere tijd.
    Maak er iets moois van.

    Groetjes Brain en Kirsten

  • 06 Maart 2014 - 07:21

    Hermieke:

    Hey lieve Jitske, uit bovenstaande skypebericht maak ik op dat de vliegreis goed is verlopen, fijn!
    Op FB had ik maandag een bericht voor je geplaatst maar ik denk dat je die niet meer hebt gezien dus nu via deze kant:

    Geniet van alle mooie ervaringen, de mensen, de prachtige omgeving. Je zult vaak ontroerd en geraakt worden door de dingen die je mee gaat maken. Allemaal waardevolle ervaringen die je, als toch al mooi mens, altijd zullen helpen als je weer hier in ons kikkerlandje terug bent. En.......heb ook vooral plezier:)

    Lieve groet, Maurice en Hermieke

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Jitske

Een reisdagboek om mij te volgen in Ghana.

Actief sinds 13 Jan. 2014
Verslag gelezen: 658
Totaal aantal bezoekers 10284

Voorgaande reizen:

04 Maart 2014 - 15 Juni 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: